...

Sammanfattning;

I fredags va de ju som sagt halloweenfest. Riktigt nice faktikst =) Alltid kul o träffa nya människor måste jag säga. Inte för att vi va så jätte många men de va skoj iaf =) Inget man ångrar iaf.

Lördagen mådde man som man förtjäna. Lite smått bakis och sötsugen ;P Så ja o Lollo promenera bort till citygross där vi mötte bror och Tiina och handla mat o gooodis :D På kvällen dumpade alla mej :( haha. Det blev iaf att kolla på film i min ensamhet =)

Söndagen va de dags för jobb! Gick väl sådär måste ja säga :S Jag skyller på löken -_- haha

Måndagen va de jobb igen. Mådde inte 100 tyvärr , frös nästa hela tiden på eftermiddagen.. vet inte vf :S Trodde att ja höll på o bli sjuk men som tur va blev ja inte det =)
Ist på Tisdag fick jag jävligt ont i ryggen :O Hann inte börja jobba innan smärtan kom flygandes :S Så de va bara o åka hem vid 11 och vila :/

O nu är det torsdag. Ryggen är fortfarande paj o ja vet inte va ja ska göra :S Kan ju iaf sitta framför datorn idag vilket ja kanppt kunde igår som va en helvetes dag! ville bara typ tjuta hela tiden för att ja hade så jävla ont :(  Men nu hoppas ja på att ryggen blir bra igen så att man kan jobba på söndag igen :)

De va de =)
Puss o hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0