Tankar om ...

Va visst ett tag sen man skrev något .. Har inte haft orken om ja ska va ärlig. Men nu tänkte jag skriva lite =)
Vad har hänt i livet sen sist ?! hmmm... Inte allt för mkt :P Har jobbat som vanligt, träffat mina kära vänner och pojkvän! Festat som vanligt och så.

Och på tal om vänner ... Jag förstår bara inte hur folk tänker ibland. Asså om man skulle prata om någon person så är de skitsnack tydligen .. Nej inte enligt min mening .. Skitsnack är när man förvärrar saker eller ljuger om saker. Men om man pratar om en person att man kasnke stör sig på hon/han eller att man kanske tycker att hon/han gjorde fel o blablabla .. Då är de ju ren fakta ?! Visst man kanske ska säga till personen i frågan vad man tycker .. Men vissa har inte modet tilla tt göra det... Men som ja skrev på fb .. Det är stor skillnad på fakta och skitsnack .. Men de är ju tyvärr folk svårt att förstå. Det är svårt att skriva ner det man menar men jag hoppas att ni förstår vad ja vill komma fram till =)

Jag vet iaf vilka som är mina vänner och inte... Det är huvudsaken. Man måste inte höras av varje dag o ses hela tiden. Eller har jag fel?!?!?

Aja nu har ja sagt vad ja tycker =) Vissa bör ta åt sig .. Andra inte. Och dom vet vilka dom är =)
Älska mina fina vänner <3<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad roligt att du har en blogg Sanna det visste jag inte :D hihi ska jag börja läsa ;)

2011-02-24 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0